Klasik iletişim araçlarını etkin kullanan bir çok büyük marka neden dijital iletişimi yürütemiyor? Çünkü dijital dünyanın dili çok farklıdır. İçerikleriniz ne kadar iyi olursa olsun eğer dijital dünyanın dilini kullanamıyorsanız içerikleri o dinamik hedef kitleye ulaştıramazsınız.
İşte tüm bu konularda Danışmanlık yapan, bir çok dijital proje gerçekleştiren eğitmenimiz bu konunun inceliklerini anlatacak. Sadece anlatmakla kalmayıp katılımcılara proje yaptırıp uygulama ile eğitimi pekiştirmelerini sağlayacak.
EĞİTİM İÇERİĞİ
Giriş:
Marka ve hedef kitle yönetimi
Markalar için doğru sosyal mecraları belirlemek
Profil, kapak görseli vb. alanlarda doğru görsel kullanımları (ölçü ve içerik belirlemeleri vb.)
Sosyal Medyada doğru marka iletişim dili oluşturmak
Markalar için doğru strateji oluşturmak, marka duruşu geliştirme
Sosyal medyada kriz yönetimi
Bölüm 1:
Sosyal medyada doğru şekilde hesap oluşturma, ayar ve optimizasyonları
Facebook'da doğru şekilde sayfa ayar ve optimizasyonları
Instagram, Twitter ve Youtube için hesap ayar ve optimizasyonları
Business Manager nedir? Nasıl kullanılır? Avantajları nelerdir?
Business Manager ile detaylı sayfa analizleri
Bölüm 2:
İçerik üretme ve paylaşım hazırlama
İçerik nasıl Üretilir, Nasıl tasarlanır? Doğru içerik ve paylaşım yöntemleri
Bölüm 3:
Sayfa ve hesap performansı artırma
Sayfa ve hesapların etkileşim, kitle ve performanslarını artırma
Bölüm 4:
Sosyal medya yönetim araçları
Instagram dahil bilgisayardan diğer tüm dosyal medya mecralarını tek kanaldan yönetmek
Bölüm 5:
Sosyal medya reklamcılıgı
Facebook ve instagram'da reklam verme
Twitter ve linkedin'de reklam verme
Bölüm 6:
Monitoring, analiz ve raporlama
Katılım Sertifikası:
%90 Katılım oranı ile kursiyerlerimize verilecek olan katılım sertifikasıdır.
Başarı Sertifikası:
Bitirme projesini tamamlayan kursiyerlerimize verilecek olan başarı sertifikasıdır.
"Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi Eğitimi" aldığınız zaman şirket veya markalarınızın pazarlama stratejilerini dijital pazarlama teknikleriyle bütünleştirebilecek seviyeye gelebilirsiniz. Böylelikle iletişim gücünüzü, müşteri memnuniyetinizi, marka prestijinizi ve satışlarınızı artırabilirsiniz.
Şirketlerin pazarlama veya iletişim departmanlarında, dijital ajanslarda ve e-ticaret şirketlerinde kariyer yapmak isteyen herkes bu eğitimi alabilir. Aynı zamanda bu eğitim yeni bir e-ticaret şirketi kurmayı hedefleyen ya da bu alanlarda freelance olarak çalışmayı hedefleyen katılımcılar için de uygundur. Bunlar dışında;