DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA İÇİN GRAFİK TASARIM EĞİTİMİ

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya İçin Grafik Tasarım Eğitimi

Dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanı olmak için gerekli olan grafik, video araçlarını ve güncel konuları pratikler yaparak öğrenmiş olacaksınız.

Klasik iletişim araçlarını etkin kullanan bir çok büyük marka neden dijital iletişimi yürütemiyor? Çünkü dijital dünyanın dili çok farklıdır. İçerikleriniz ne kadar iyi olursa olsun eğer dijital dünyanın dilini kullanamıyorsanız içerikleri o dinamik hedef kitleye ulaştıramazsınız. 

Bu eğitimler sayesinde temel tasarım prensiplerini ve kilit yazılım uygulamalarını öğrenerek; iletişim ve internet alanlarında görsel çözümler tasarlamak, örneklemek, derlemek ve üretmekte uzmanlaşabilirsiniz. Kullanıcı odaklı tasarım tekniklerini, tasarım süreçleri teknikleri ile ilgili, ileri seviyede bilgi sahibi olacak ve dijital pazarlama platformlarına uygun etkileşimli tasarımlar yapabilirsiniz.
 
İşte tüm bu konularda uzman eğitmenlerimiz sadece anlatmakla kalmayıp katılımcılara proje yaptırıp uygulama ile eğitimi pekiştirmelerini sağlayacak... En Kapsamlı Dijital Pazarlama Eğitimi Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu Eğitim İçeriği Infotech Academy'de


EĞİTİM İÇERİĞİ

Adobe Photoshop

  • Photoshop Arayüzünü Ögrenmek (Panel Yapısı ve Menü İçerikleri)
  • Seçimlerle Çalışmak
  • Katman Temelleri
  • Fotograf Düzeltme Temelleri
  • Maskeler ve Kanallar
  • Fotografarı Düzeltmek Ve Zenginleştirmek
  • Sosyal Medya Araçları için Görseller Oluşturma
  • Örnek Proje Geliştirme


Adobe Illustrator

  • Adobe Illustrator Temel Düzey ve Vektörel Tasarım Temelleri
  • Araçların Kullanımı , Menüleri Tanıma ve Panel Yapılarını Öğrenme
  • Live Color
  • Live Trace
  • Çizim ve Kontrol Araçları
  • Live Paint
  • Gelişmiş Tipografi
  • Adobe Pdf Dosyalar Oluşturma
  • Örnek Proje Geliştirme


Video Effects Kurgu

  • Sahne Kompozisyonu
  • Timeline Ve Layerlar
  • Maskeleme
  • Animasyonlar Vetimeline
  • Effects
  • Greenboxing
  • Colorkeying Ve Keylight
  • 3d’ye Giriş
  • Wiggle Ve Parent
  • Görüntü Stabilizasyonu
  • Adjustment Layer Kavramı
  • Geliştirilen Projelerin Dışa Aktarımı ve Ayarlar


Adobe Premiere Pro

  • Kurgu-Montaj Kavramları Nedir?
  • Senkron Nedir, Sahneye Göre Müzik Seçimi
  • Kompozisyon Türleri
  • Timeline (Zaman Çizelgesi)
  • Hızlı Ve Pratik Video Düzenleme
  • Pratik Bilgileri, İpuçlarını Ve Kurgu Teknikleri
  • Video Çıktı (Export) Ayarları
  • Video/Ses Efekti ve Video/Ses Geçiş Efekti
  • Motion Paneli ile Animasyon, Animasyon Mantığı
  • Mono ve Stereo Ses Kullanımları
  • Yazı Animasyonları
  • Görüntüleri Dondurma, Hızlatma, Yavaşlatma, Geriye Sarma
  • Pip (Picture in Picture ) Split Screen ( Bölünmüş Ekran ) vb Projeler Geliştirme
  • Yeşil Perde (Grenscreen) Uygulaması
  • Sosyal Medya Araçları için Videolar Oluşturma


Dijital Pazarlama Nedir?

  • Dijital Pazarlama Kanalları
  • Dijital Pazarlama ile Geleneksel Pazarlama Arasındaki Farklar
  • Müşteri Yolculuğunu Anlama
  • Pazarlama Hunisi
  • Swot Analizi


Sosyal Medya

  • En Çok Kullanılan Sosyal Medya Platformları
  • Sosyal Medya ve Geleneksel Pazarlama Arasındaki Farklar
  • Etkili Sosyal Medya Reklamları Nasıl Oluşturulur
  • Etkili Sosyal Medya Reklam Örnekleri
  • Viral Reklamlar
  • Gerilla Pazarlama
  • Gerçek Zamanlı Pazarlama (Real time marketing)
  • Facebook, İnstagram, Audience Network ve Massenger Reklamları
  • Facebook, İnstagram Reklam Formatları
  • Facebook / Instagram Sayfasından Reklam Verme
  • Etkili Reklam içeriği Üretmek için Kullanılacak Araçlar
  • Reklam Tasarımı ve Uygulama
  • Etkili Reklam Metinleri Nasıl Oluşturulur?
  • Zamanlı Post Planlama ve Paylaşma
  • İnstagramda Organik Büyüme ve Kullanılacak Araçlar
  • Business Manager Uygulamalı Eğitim
  • Reklam Yöneticisi Uygulamalı Eğitim
  • Reklam, Analiz ve Sayfa Yönetimi Mobil Uygulamalar Üzerinden Yönetimi
  • Gerçek reklamlar ile uygulamalı reklamlar verme ve sonuçlarını inceleme.


Google Ads Uygulamalı Eğitim

  • Google Ads Reklam Terimleri
  • Google Ads Reklam Türleri
  • Google Ads Reklam Paneli Arayüzü
  • Görüntülü reklam kampanyaları
  • Youtube Reklamları
  • Rapor Hazırlama
  • Faturalandırma ve Ödeme Ayarları


Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)

  • Web’in Mantığı
  • Arama Motoru Algoritmaları
  • Web sayfası yapısını anlamak
  • Site içi Seo Optimizasyonu


Toplam: 2 Ay (100 Saat + Proje Geliştirme)

Sertifikalar

Katılım Sertifikası:
%50 Katılım oranı ile kursiyerlerimize verilecek olan katılım sertifikasıdır.

Başarı Sertifikası:
Bitirme projesini tamamlayan kursiyerlerimize verilecek olan başarı sertifikasıdır.

Uluslararası Onaylı Sertifika:
Bitirme projesini tamamlayan kursiyerlerimize verilecek olan uluslararası geçerliliği bulunan sertifikadır.

Çalışma Alanları ve Kariyer

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya İçin Grafik Tasarım Eğitimi'ni aldığınız zaman şirket veya markalarınızın grafik ve pazarlama stratejilerini dijital pazarlama teknikleriyle bütünleştirebilecek seviyeye gelebilirsiniz. Böylelikle iletişim gücünüzü, müşteri memnuniyetinizi, marka prestijinizi ve satışlarınızı artırabilirsiniz.

Şirketlerin pazarlama veya iletişim departmanlarında, dijital ajanslarda ve e-ticaret şirketlerinde kariyer yapmak isteyen herkes bu eğitimi alabilir. Aynı zamanda bu eğitim yeni bir e-ticaret şirketi kurmayı hedefleyen ya da bu alanlarda freelance olarak çalışmayı hedefleyen katılımcılar için de uygundur. Bunlar dışında;

  • Kurumsal firmaların dijital kanallarından sorumlu olmak isteyenler
  • Grafik tasarım ofisleri, reklam ajansları,dijital baskı merkezleri, yayınevleri, fotoğraf stüdyoları veya şirketlerin grafik tasarım birimlerinde çalışmak isteyenler
  • Kendi üzerinde çalıştığı işi geliştirmek isteyen ve dijital dünyayı daha etkili bir şekilde kullanarak yönetebilmeyi hedefleyenler
  • Freelance olarak dijital mecralarda çalışmayı planlayanlar
  • Dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi eğitimi aldıktan sonra bu alanlarda eğitim vermek isteyenler
  • İşletme sahipleri ya da ortakları
  • E-ticaret firmaları
  • Dijital ajanslarda çalışmak isteyenler
  • İlgili kurumların reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama bölümlerinin sorumluları

Kimler Katılmalı

  • Şirketlerin iletişim ve halkla ilişkiler çalışanları, yöneticileri
  • Sosyal medya yönetimi pozisyonunda kariyer yapmak isteyenler
  • Yeni bir pozisyon edinmek isteyenler
  • Sosyal Medya iletişimini kurumsal hizmet olarak alan şirket/marka yöneticileri
  • Bulunduğu şirkette dijital pazarlama, E-ticaret ve sosyal medya, üzerine çalışan ve kendini geliştirmek isteyenler
dijital pazarlama grafik tasarım sosyal meyda