DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİ SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI KURSU

Dijital Pazarlama Eğitimi Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu

Bu kapsamlı eğitimde, dijital pazarlama uzmanı ve sosyal medya uzmanı olmak için gerekli olan tüm güncel konuları pratikler yaparak öğreneceksiniz.

Klasik iletişim araçlarını etkin kullanan bir çok büyük marka neden dijital iletişimi yürütemiyor? Çünkü dijital dünyanın dili çok farklıdır. İçerikleriniz ne kadar iyi olursa olsun eğer dijital dünyanın dilini kullanamıyorsanız içerikleri o dinamik hedef kitleye ulaştıramazsınız. 
 
İşte tüm bu konularda Danışmanlık yapan, bir çok dijital proje gerçekleştiren eğitmenimiz bu konunun inceliklerini anlatacak. Sadece anlatmakla kalmayıp katılımcılara proje yaptırıp uygulama ile eğitimi pekiştirmelerini sağlayacak. En Kapsamlı Dijital Pazarlama Eğitimi Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu Eğitim İçeriği Infotech Academy'de

EĞİTİM İÇERİĞİ


Pazarlama Nedir?

  • Dijital Pazarlama Kanalları
  • Dijital Pazarlama ile Geleneksel Pazarlama Arasındaki Farklar
  • Geleneksel Pazarlama
  • Dijital Pazarlama
  • Müşteri Yolculuğunu Anlama
  • Pazarlama Hunisi
  • Swot Analizi

Sosyal Medya

  • En Çok Kullanılan Sosyal Medya Platformları
  • Sosyal Medya ve Geleneksel Pazarlama Arasındaki Farklar
  • Etkili Sosyal Medya Reklamları Nasıl Oluşturulur
  • Reklamın Dehası William Bernbach Başarı Öyküsü ve Önerileri
  • Etkili Sosyal Medya Reklam Örnekleri
  • Viral Reklamlar
  • Gerilla Pazarlama
  • Gerçek Zamanlı Pazarlama (Real time marketing)

Facebook, İnstagram, Audience Network ve Massenger Reklamları

  • Facebook, İnstagram Reklam Formatları
  • Facebook Sayfasından Reklam Verme
  • İnstagram Hesabı Üzerinden Reklam Verme
  • Market Place
  • Reklam içeriklerinin planlanması
  • Etkili Reklam içeriği Üretmek için Kullanılacak Araçlar
  • Reklam Tasarımı ve Uygulama
  • Etkili Reklam Metinleri Nasıl Oluşturulur?
  • Zamanlı Post Planlama ve Paylaşma
  • İnstagramda Organik Büyüme ve Kullanılacak Araçlar
  • Business Manager Uygulamalı Eğitim
  • Reklam Yöneticisi Uygulamalı Eğitim
  • Reklam, Analiz ve Sayfa Yönetimi Mobil Uygulamalar Üzerinden Yönetimi
  • Gerçek reklamlar ile uygulamalı reklamlar verme ve sonuçlarını inceleme.

Google Ads Uygulamalı Eğitim

  • Google Ads Reklam Terimleri
  • Google Ads Reklam Türleri
  • Google Ads Reklam Paneli Arayüzü
  • Görüntülü reklam kampanyaları
  • Youtube Reklamları
  • Rapor Hazırlama
  • Faturalandırma ve Ödeme Ayarları

Arama Motoru Optimizasyonu (Seo)

  • Web’in Mantığı
  • Arama Motoru Algoritmaları
  • Arama Motoru Algoritma Güncellemeleri
  • Web sayfası yapısını anlamak
  • Site içi Seo Optimizasyonu

Ui - UX Nedir?

  • Kullanıcı Deneyimi Nasıl Geliştirilir?
  • Site Dışı Seo
  • Seo uyumlu içerik Nedir? Nasıl Olmalıdır?

Detaylı Wordpress Eğitimi (Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamayı Kendi Web Sitenizde Uygulama)


Eğitim Süresi: 100 Saat

Sertifikalar

Katılım Sertifikası:
%50 Katılım oranı ile kursiyerlerimize verilecek olan katılım sertifikasıdır.

Başarı Sertifikası:
Bitirme projesini tamamlayan kursiyerlerimize verilecek olan başarı sertifikasıdır.

Çalışma Alanları ve Kariyer

"Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi Eğitimi" aldığınız zaman şirket veya markalarınızın pazarlama stratejilerini dijital pazarlama teknikleriyle bütünleştirebilecek seviyeye gelebilirsiniz. Böylelikle iletişim gücünüzü, müşteri memnuniyetinizi, marka prestijinizi ve satışlarınızı artırabilirsiniz.

Şirketlerin pazarlama veya iletişim departmanlarında, dijital ajanslarda ve e-ticaret şirketlerinde kariyer yapmak isteyen herkes bu eğitimi alabilir. Aynı zamanda bu eğitim yeni bir e-ticaret şirketi kurmayı hedefleyen ya da bu alanlarda freelance olarak çalışmayı hedefleyen katılımcılar için de uygundur. Bunlar dışında;

  • Kurumsal firmaların dijital kanallarından sorumlu olmak isteyenler
  • Kendi üzerinde çalıştığı işi geliştirmek isteyen ve dijital dünyayı daha etkili bir şekilde kullanarak yönetebilmeyi hedefleyenler
  • Freelance olarak dijital mecralarda çalışmayı planlayanlar
  • Dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi eğitimi aldıktan sonra bu alanlarda eğitim vermek isteyenler
  • İşletme sahipleri ya da ortakları
  • E-ticaret firmaları
  • Dijital ajanslarda çalışmak isteyenler
  • İlgili kurumların reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama bölümlerinin sorumluları

Kimler Katılmalı

  • Şirketlerin iletişim ve halkla ilişkiler çalışanları, yöneticileri
  • Sosyal medya yönetimi pozisyonunda kariyer yapmak isteyenler
  • Yeni bir pozisyon edinmek isteyenler
  • Sosyal Medya iletişimini kurumsal hizmet olarak alan şirket/marka yöneticileri
  • Bulunduğu şirkette dijital pazarlama, E-ticaret ve sosyal medya, üzerine çalışan ve kendini geliştirmek isteyenler
dijital pazarlama sosyal medya