DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİ SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI KURSU

Bu kapsamlı eğitimde, dijital pazarlama uzmanı ve sosyal medya uzmanı olmak için gerekli olan tüm güncel konuları pratikler yaparak öğreneceksiniz.

Klasik iletişim araçlarını etkin kullanan bir çok büyük marka neden dijital iletişimi yürütemiyor? Çünkü dijital dünyanın dili çok farklıdır. İçerikleriniz ne kadar iyi olursa olsun eğer dijital dünyanın dilini kullanamıyorsanız içerikleri o dinamik hedef kitleye ulaştıramazsınız. 
 
İşte tüm bu konularda Danışmanlık yapan, bir çok dijital proje gerçekleştiren eğitmenimiz bu konunun inceliklerini anlatacak. Sadece anlatmakla kalmayıp katılımcılara proje yaptırıp uygulama ile eğitimi pekiştirmelerini sağlayacak. 

EĞİTİM İÇERİĞİ

1. Hafta: Google Analytics Eğitimi

  • Google Analytics ve Web Analitiği Nedir?
  • Temel Analiz ve Raporlama Teknikleri
  • Google Analytics Çalışma Mantığı ve Analytics içinde ulaşılabilecek temel raporlamalar 
  • Google Analytics Çerezleri, Kullanıcı ve Otururum Tanımlamaları
  • Google Analytics Hesap Yapılandırması  
  • Adwords - Search Console Bağlantı Ayarları
  • Analiz sonuçlarını nasıl kullanırsınız? 
  • Data Studio nasıl kullanılır ne işe yarar?
  • Analytics Trafik Kanallarını Anlamak ve Yönetmek
  • Google Analytics’te özel raporlama yöntemleri ve farklı yaklaşım şekilleri
  • Özel Trafik Kanalları Oluşturma
  • E-Ticaret Dönüşüm İzleme ve E-Ticaret Raporları
  • Özel ve Gelişmiş Google Analytics Segmentleri Oluşturma
  • Özel Uyarılar Oluşturma

 

2. Hafta: Google Ads (Adwords) Eğitimi

  • Google Adwords Nedir, Neden Google Adwords Reklamlarını Kullanmalıyım?
  • Google Adwords Terimleri ve Hesap Yönetimi
  • Google Adwords Kampanya Türleri ve Örnek Kampanya Oluşturma (Arama Ağı Kampanyası)
  • Hedef Kitle Belirleme ve Hedefleme Yöntemleri Nelerdir?  
  • Teklif Stratejisi Türleri, Seçimi ve Bütçeleme
  • Reklam Grubu Oluşturma ve Reklam Grubu Tekliflerini Yönetme  
  • Anahtar Kelime Planlayıcı ve Kullanımı, Reklam Gruplarına Ekleme  
  • Negatif Anahtar Kelime Ekleme ve Negatif Listesi Oluşturma
  • Arama Terimleri Raporu ile Anahtar Kelime Belirleme  
  • Reklam Uzantıları Oluşturma
  • Görüntülü Reklam Ağı Kampanyaları ve  Hedefleme Seçenekleri  
  • Görüntülü Reklam Ağı Reklam Türleri   
  • Konu, İlgi Alanı, Anahtar Kelime ve Yerleşim Hedeflemesi
  • Faturalandırma ve Ödemeler

 

3. Hafta: Facebook & Instagram Reklamcılığı Eğitimi

  • Facebook & Instagram Reklamlarının Önemi ve Reklam Modelleri
  • Business Manager Hesabı Oluşturma
  • Sayfa, Marka ve Yerel Bilinirlik Beğeni Reklamları
  • Etkinlik, Trafik ve Etkileşim Reklamları
  • Verilerin Analiz Edilmesi, Potansiyel Müşteriler Bulma  
  • Dönüşümler, Mağaza Ziyaretleri
  • A/B Testleri Yapma ve Performans Optimizasyonu
  • Instagram'a Özel Reklam Seti Oluşturma
  • Instagram'da Hedef Kitle Seçimi ve Hikaye Reklamları

 

4. Hafta: SEO ve UX Eğitimi

  • On-Page Optimization ( Site içi Optimizasyon)
  • SEO Kavramı ve SEO Detayları
  • Arama Motorları Nedir ve Nasıl Çalışırlar?
  • SEO Uyumlu İçerik Nasıl Yazılır?
  • Dahili Bağlantılar ve Çapa Metin (Anchor Text)
  • Google Trends Analizleri ile İçerik Stratejileri
  • Off-Page Optimization (Site Dışı Optimizasyon)
  • Kaliteli Backlink Oluşturma Stratejileri
  • Diğer Kaynaklar ve Kanallarla SEO Performansını Artırma Teknikleri
  • Rekabetçi Bağlantılarını Değerlendirme
  • Webmaster Araçları (Yeni Search Console) Yönetimi
  • Temel SEO Araçları ve Yönetimi
  • Organik Trafiği Arttırmak Uygulanması Gereken Taktikler
  • Mobil site ve Desktop Analizleri, Erişim Hızları İncelemeleri
  • Kullanıcı Deneyimini ve Maksimum Verim Çalışmaları


Eğitim Süresi: 4 Hafta Sonu (Saat: 10:00 - 16:00)

Sertifikalar

Katılım Sertifikası:
%90 Katılım oranı ile kursiyerlerimize verilecek olan katılım sertifikasıdır.

Başarı Sertifikası:
Bitirme projesini tamamlayan kursiyerlerimize verilecek olan başarı sertifikasıdır.

Çalışma Alanları ve Kariyer

"Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi Eğitimi" aldığınız zaman şirket veya markalarınızın pazarlama stratejilerini dijital pazarlama teknikleriyle bütünleştirebilecek seviyeye gelebilirsiniz. Böylelikle iletişim gücünüzü, müşteri memnuniyetinizi, marka prestijinizi ve satışlarınızı artırabilirsiniz.

Şirketlerin pazarlama veya iletişim departmanlarında, dijital ajanslarda ve e-ticaret şirketlerinde kariyer yapmak isteyen herkes bu eğitimi alabilir. Aynı zamanda bu eğitim yeni bir e-ticaret şirketi kurmayı hedefleyen ya da bu alanlarda freelance olarak çalışmayı hedefleyen katılımcılar için de uygundur. Bunlar dışında;

  • Kurumsal firmaların dijital kanallarından sorumlu olmak isteyenler
  • Kendi üzerinde çalıştığı işi geliştirmek isteyen ve dijital dünyayı daha etkili bir şekilde kullanarak yönetebilmeyi hedefleyenler
  • Freelance olarak dijital mecralarda çalışmayı planlayanlar
  • Dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi eğitimi aldıktan sonra bu alanlarda eğitim vermek isteyenler
  • İşletme sahipleri ya da ortakları
  • E-ticaret firmaları
  • Dijital ajanslarda çalışmak isteyenler
  • İlgili kurumların reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama bölümlerinin sorumluları

Kimler Katılmalı

  • Şirketlerin iletişim ve halkla ilişkiler çalışanları, yöneticileri
  • Sosyal medya yönetimi pozisyonunda kariyer yapmak isteyenler
  • Yeni bir pozisyon edinmek isteyenler
  • Sosyal Medya iletişimini kurumsal hizmet olarak alan şirket/marka yöneticileri
  • Bulunduğu şirkette dijital pazarlama, E-ticaret ve sosyal medya, üzerine çalışan ve kendini geliştirmek isteyenler
dijital pazarlama sosyal medya