Klasik iletişim araçlarını etkin kullanan bir çok büyük marka neden dijital iletişimi yürütemiyor? Çünkü dijital dünyanın dili çok farklıdır. İçerikleriniz ne kadar iyi olursa olsun eğer dijital dünyanın dilini kullanamıyorsanız içerikleri o dinamik hedef kitleye ulaştıramazsınız.
İşte tüm bu konularda Danışmanlık yapan, bir çok dijital proje gerçekleştiren eğitmenimiz bu konunun inceliklerini anlatacak. Sadece anlatmakla kalmayıp katılımcılara proje yaptırıp uygulama ile eğitimi pekiştirmelerini sağlayacak. En Kapsamlı Dijital Pazarlama Eğitimi Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu Eğitim İçeriği Infotech Academy'de
EĞİTİM İÇERİĞİ
Pazarlama Nedir?
Sosyal Medya
Facebook, İnstagram, Audience Network ve Massenger Reklamları
Google Ads Uygulamalı Eğitim
Arama Motoru Optimizasyonu (Seo)
Ui - UX Nedir?
Detaylı Wordpress Eğitimi (Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamayı Kendi Web Sitenizde Uygulama)
Eğitim Süresi: 100 Saat
Katılım Sertifikası:
%50 Katılım oranı ile kursiyerlerimize verilecek olan katılım sertifikasıdır.
Başarı Sertifikası:
Bitirme projesini tamamlayan kursiyerlerimize verilecek olan başarı sertifikasıdır.
"Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi Eğitimi" aldığınız zaman şirket veya markalarınızın pazarlama stratejilerini dijital pazarlama teknikleriyle bütünleştirebilecek seviyeye gelebilirsiniz. Böylelikle iletişim gücünüzü, müşteri memnuniyetinizi, marka prestijinizi ve satışlarınızı artırabilirsiniz.
Şirketlerin pazarlama veya iletişim departmanlarında, dijital ajanslarda ve e-ticaret şirketlerinde kariyer yapmak isteyen herkes bu eğitimi alabilir. Aynı zamanda bu eğitim yeni bir e-ticaret şirketi kurmayı hedefleyen ya da bu alanlarda freelance olarak çalışmayı hedefleyen katılımcılar için de uygundur. Bunlar dışında;